ارسال عکس، ویدئو و گیف (به شکل فایل و مدیا)
نوشته شده توسط : keeper

ارسال عکس، ویدئو و گیف (به شکل فایل و مدیا)

یکی از قابلیت های مهم تلگرام ارسال فایل های چند رسانه ای است. تلگرام ادعا می کند که قادر است این فایل ها را با سرعتی به مراتب بیشتر از پیام رسان های دیگر روی سرورهای خود بارگذاری نماید. برای ارسال عکس، ویدئو و گیف کافیست وارد گفتگوی مورد نظر شده و در پایین صفحه روی آیکن سنجاق ضربه بزنید.

 

 

 

پس از آن قادر هستید با انتخاب آیکن یکی از بخش ها ( عکس پایین) تصاویر، ویدئوها، مخاطبین، موزیک ها و حتی موقعیت مکانی خود را در یک گفتگو ارسال نمایید.

تلگرام برای سهولت در ارسال فایل های چند رسانه ای و جلوگیری از به هدر رفتن حجم اینترنت کاربران دیگر عموماً فایل های حجیم را فشرده می کند. برای آن که از فشرده سازی تصاویر و ویدئوهای خود جلوگیری کنید باید آن ها را به صورت فایل ارسال نمایید.

تبلیغات در تلگرام و خرید ممبر تلگرام و ارسال نوتیفیکیشن

برای انجام این کار کافیست وارد یک گفتگو شوید و با انتخاب آیکن سنجاق، روی گزینه ی  File ضربه بزنید. پس از آن تنها کاری که باید انجام دهید پیدا کردن عکس و یا ویدئوی مورد نظرتان است. برای ارسال گیف نیز از سمت چپ قسمت تکست بار روی آیکن اموجی ها (تصویر زیر) ضربه بزنید.

سپس به بخش استیکرها بروید و با انتخاب آیکن گیف (تصویر زیر) اقدام به ارسال موارد دلخواه نمایید. تلگرام به شما این اجازه را می دهد تا در صورت نیاز با تایپ دستور gif@ مواردی که دوست دارید را جستجو کرده و اقدام به ارسال آن ها نمایید.

منبع: دیجیاتو





:: برچسب‌ها: ارسال نوتیفیکیشن, خرید ممبر تلگرام, خرید ممبر واقعی, مقاله تلگرام, مقالات تلگرام, افزایش ممبر تلگرام, ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: